stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, December 25, 2012

im student back :) @ PMJ

assalamualaikum, hai blogger friend's


fuhh ! nak ting tong dekat blog nie asyik tak sempat nie, ok finally ! aku dapat update juga hari ini, dengan mood yang penuh semangat dan tetapi ye kesihatan di bahagian tekak tidak berapa nak ok. tekak gatal and batuk sedikit, hope cepat sehat.

aku nak cerita la sedikit apa yang best kan, firstly aku nakcerita ! aku sudah jadi orang JOHOR BAHRU, ecehhh, taklah, aku just study dekat sane, NOW aku sudah menjadi student balik, telah mengambil "DIPLOMA TEKNOLOGI MAKLUMAT(RANGKAIAN)" di POLITEKNIK MERSING JOHOR (PMJ). perantauan aku ke negeri orang. alhamdulillah !


daftarnya aku di PMJ, pada 17DISEMBER2012(isnin). aku sudah digelar student, walau apa-apa pun, aku tak sempat nak orentasi dengan yang lain-lain. aku masuk seminggu lepas dieorang orentasi, tapi syukur alhamdulillah, selama seminggu aku di sana. semua baik-baik sahaja. dan kali kedua berjauhan dengan bonda tercinta ku. dulu di perak, now di johor bahru.

"terima kasih bonda sebab sokong adik dari belakang, INSYAALLAH adik akan buat yang terbaik"
"peluang hanya sekali"


 my kad matrik :) muke banyak skema beb ! haha ! no matrik still ada "5" di mana-mana mesti ada "5" huhu ! no bertuah insyaallah. aku pelepasan SIJIL KOLEJ KOMUNITI, dan aku terus lompat semester 3. jadi, aku selama 2tahun sahaja di PMJ. 3semester belajar dan 1semester latihan industri.


benda pertama aku nampak, tut ! taraaaaaaaaaaaaaaa. MERSING :) hehe !


kawan sepejuangan terus beraksi bersama. hehe ! doakan kami dari KKSB boleh naikkan name. aminn !


myroomate muke seiras, WOW ! haha ~ tapi umur dan negeri lain ok kawan-kawan semua.
name mytwins "eika peng" hehe ! umur beliau muda dari aku 3tahun. fuhh ! 
tapi nampa sama muda kan kan ? haha


hari pertama yang sempat aku kemas di dalam locker :) 


salah satu kawasan yang selalu lalu, yang banggunan itu adalah MYHOSTEL :)



riadah bersama new and old friends :) thanks !


first outing with new friend's at KFC mersing.



LASTLY, WISH ME LUCK !

No comments: