stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, December 13, 2012

syukur alhamdulillah :) continue study

assalamualaikum.

pertama sekali, aku nak wish syukur alhamdulillah, kerana aku dapat sambung belajar ke peringkat diploma. itu sudah cukup membuat hati aku tersenyum. oleh sebab terpilih untuk memasukki politeknik ini. inilah peluang terbaik untuk diri aku. aminnn

walaupun aku dapat di luar negeri aku sendiri, tapi aku masih anak SELANGOR ye u all. haha,  dan aku akan berpisah dgn mak aku kali kedua, dahulu di kuala kangsar perak sebab plkn, now belajar di mersing,johor. tapi aku syukur. dengan peluang yang ada ini, aku akan buat yang terbaik.

daftar patutnya pada 10dis2012, oleh sebab result kuar 7dis2012. jadi aku termasuk lambat. dan insyaallah akan daftar pada 

17DISEMBER2012(ISNIN)


akan menjadi pelajar politeknik mersing,johor.


BISMILLAH, DAN ALHAMDULILLAH

p/s: kalau arwah abah masih ada, mesti die gembira :) AL-FATIHAH

3 comments:

Herda Waty said...

tahniah zila... study rerajin k...

Herda Waty said...

tahniah zila..

Azila Aini said...

thnks kak waty :)