stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, December 01, 2012

wedding abg amer&kak fatin @cheras


ASSALAMUALAIKUM

pembuka post adalah gambar family jrc. eceeehh ! taklah, half jrc sahaja. hari ini adalah hari perkahwinan bos technical di tempat practical masa aku LATIHAN INDUSTRI pada 2011, bulan6 hingga bulan 12. selama 6bulan aku berlatihan industri di syarikat JRC-PRO TECHNOLOGY SDN BHD.

nama bos technical aku adalah encik amer, rengkas je. tapi aku dan kawan-kawan lain da anggap en amer macam abang kiteorang sendiri, so, kiteorang panggil abang amer :) baru macam keluarga. ahaks,

apa-apa pun majlis perkahwinan dieorang sangat heppening gila-gila. sebab abg amer dgn kak atin so sweet today. serius geram, nak je picit2 pipi kak atin. tp malu punya pasal. so, diam2 jela. hahaha, 


kami bertiga sahaja yang dapat hadir, encik shafiq yang menjadi driver kami for today. thanks encik shafiq oleh kerana sudi membawa kami. hehe ! sepatutnya, berempat. tapi rina member practical yang sama aku tu dia ada hal, jadi. kami bertiga jela. alhamdulillah, kami dapat jumpa rumah abang amer dgn jayanya walaupun jemm sesangat.


kalau tak bertiga dengan rina sebelah anim. tapi hanya kami berdua sahaja dapat posing bajet-bajet comel. haha ! yang tukang snap pon suka snap. haha, thanks la encik shafiq. boleh jadi photographer sesat kejap. haha, but nice ! special for norazriena, kerusi sebelahh anim tu. untuk kau tau tau :) hehe


papepun, nak tayang gift aku dapat dekat uma abang amer :) taraaaa !


hehe ! inilah aku, :) nak juga posing muka over gitu.
i alwys smile, walaupun macam-mcam dugaan datang. itu semua ujian tuhan.


p/s: esok akan heading ke pahang :) doakan kami selamat sampai dan pulang.

No comments: