stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, January 01, 2013

welcome 2013 :) SYUKUR !


ASSALAMUALAIKUM, 
syukur alhamdulillah, kita telah pun masuk tahun 2013. rasa macam semalam 2011 and masuk 2012. rupanya sudah masuk 2014, setiap tahun tak sambut tapi dapat lah tengok bunga api, tapi tahun 2013 tak nampak bunga api, just dengar orang jerit. (sadis) tapi tak apalah ! tak penting pun semua tu. yang penting NIAT dalam hati kita. apa-apa pun, 2013 aku still dalam golongan "student" 

setiap tahun ada kenangan, tipu kalau tak ada kenangan kan kan ? mesti korang pun ada ! tapi aku tak lah nak share semua kat sini kan, just ape yang penting dalam hidup aku and kenangan sedih dalam 2012 ! 

cerita pasal 2012, yang telah berapa jam berlalu. aku masih ingat tahun itu. bulan JUNE tamatnya aku di kolej komuniti sabak bernam, iaitu dalam sijil komputer&sokongan. dan alhamdulillah, selepas tamat study, dapat kerja sementara di NIPPON PAINT, bahagian admin paint marketing di shah alam selama 4bulan, yang bermula bulan  JULY-OKTOBER ! aku habiskan kontrak aku dengan cemerlang. alhamdulillah,  seterusnya, 17102012 adalah tarikh pemergian abah tersayang yang terlah pergi untuk selama-lamanya, dan tarikh itu jugalah adalah tarikh lahir aku yang ke 21 tahun pada tarikh itu. tuhan menyayangi hambanya, sebab itu di amek awal.

selepas itu aku dapat sambung belajar di POLITEKNIK MERSING JOHOR,JOHOR BAHRU dan aku mendaftar pada 17122012 dalam bidang DIPLOMA TEKNOLOGI MAKLUMAT(RANGKAIAN) selama 2tahun aku dekat sini. semoga aku dapat habiskan dengan jayanyaaa. 

itu sahaja tarikh-tarikh yang penting untuk aku, semua itu adalah kenangan aku yang aku akan ingat, sekarang aku akan teruskan hidup dan capaikan impian untuk mak ku dan keluarga ku. nak bagi diri ini dan keluarga gembira ! :) #aminnn.

tidak lupa juga kepada teman istimewa aku yang sering bersama aku dan beri sokongan dari belakang, dear muhammad hafiz bin ahmad, terima kasih sayang. semoga hubungan kita akan terus direstui kedua-dua keluarga kita, aminnn. 

#lastly, wish me luck ! byee. assalamualaikum.

No comments: