stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, March 22, 2013

bersahaja diblog.


assalamualaikum saudara dan saudari yang saya sayang semua. dan terutamanya kepada follower yang masih rindu kepada update post saya ini. hari ini saya nak buang habuk-habuk yang ada dalam blog nie. sebab saya sekarang jarang update blog kan kan. hari ini bru rasa free sikit nak update. hope follower tak bad mood ye bila tengok blog saya nie. 

firstly, nak share pasal tempat hari-hari saya hadap :) iaitu departmen a.k.a myhostel yang terindah sangat ini. tapi saya nak tunjuk tempat tidur saya sahaja. huhu jom stalker tempat yang kemas lagi cantik ini. hahaha.(=

suasana tempat saya

meja belajar saya :) cantik kan kan !

papan lekat-lekat saya. huhu *CIKGU TADIKA*

hasil empat tangan menjadi 1 hasil. taraaaaaaaa.


cerita kedua saya pulak, adalah tentang kawan-kawan saya yang sangat sporting sangat-sangat walaupun kami semua bukan datang dari satu tempat, tapi kami semua macam 1KELUARGA. dan tidak lupa juga, kawan-kawan DNS3, yang beliau bercampur dgn BNS iaitu anak-anak bekas kolej komuniti.

at politeknik ibrahim sultan,johor bahru. selesaikan PTPTN

memory first dinner time with BNS3&DNS3B

baucar buku 1 malaysia !

BNS3B & DNS3B ! with madam adlina.

me TIGER GIRL :) with agus and yot

gelobang orange_black with GENG BNS !


terakhir post dari saya, terima kasih kerana sudi melawat blog saya tentang "bersahaja diblog" ada masa saya update lagi ok. event banyak lagi dalam politeknik ini. ada masa akan update and share dekat kawan-kawan semua ok. byeee ! assalamualaikum

No comments: