stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, April 21, 2013

Final Exam Start !

assalamualaikum, syukur alhamdulillah. post saya pada hari ini mengesahkan "Final Exam" bermula untuk tahap diploma. sebelum ini final exam untuk sijil. dan kini, alhamdulillah saya telah di tahap diploma. INSYAALLAH akan buat yang terbaik. perbezaan antara exam sijil dan exam diploma. sijil 80 20 tapi diploma 50 50. half half untuk diploma. sesiapa yang study dekat politeknik, tahu la macam mana kan kan, dan final exam ini adalah yang pertama untuk saya di tahap diploma. 

firstly, syukur alhamdulillah kerana saya dapat menyambung pelajaran di tahap diploma di POLITEKNIK MERSING JOHOR, mengambil DIPLOMA TEKNOLOGI MAKLUMAT(RANGKAIAN). saya adalah salah seorang dari 30 orang yang dari KOLEJ KOMUNITI MALAYSIA terpilih untuk menyambung pelajar di PMJ dan seterusnya melompat semester3, syukur alhamdulillah, peluang ini mungkin saya tak sia-sia kan. 


dengan sempatan yang sedia ada, semoga berjaya kepada kawan-kawan saya semua di PMJ ataupun politeknik yang lain. semoga dapat menjawab dengan tenang. bismillah dimulakan.


^
.
.
.
jadual peperiksaan akhir.

lastly, wish me luck for final exam. thank you. assalamualaikum.

No comments: