stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, April 07, 2013

karnival sukan JTMK (PMJ)


assalamualaikum. hai hai !
pertama sekali saya nak ucapkan syukur alhamdulillah, kerana saya masih boleh mengUPDATE untuk next post yang saya janji kan sebelum post ini kan kan, jadi saya tunaikan untuk followe saya semua ! walaupun saya update nie bosan sedikit sejak-sejak nie, tapi saya akan buat anda seronok masuk blog saya walaubagaimana pun! ok follower semua ! saya suka update blog ! tapi sejak-sejak nie, saya memang jarang untuk update panjang-panjang, jadi saya berusaha nak share something apa yang saya buat dekat tempat belajar saya !

saya update blog bersama photo yang saya sempat ambil dan di ambilkan oleh rakan-rakan saya ! harap follower tak merasa bosan di blog saya ini ye ! saya akan cube yang terbaik untuk blog saya dan semua orang. huhu ! (ayat tacing) agagaga !

okey ! dah ready semua ? saya nak mulakan story pasal event di politeknik saya nie. tadi yang atas saya bebel tu intro je. haha ! ok, yang nie betul-betul. tak tipu da. ok sayang-sayang semua.

bismillahirrahmanirrahim, saya bersyukur dengan kesihatan yang saya ada sekarang. dan saya dapat bersama rakan-rakan politeknik saya semua di program "KARNIVAL SUKAN JTMK" pada 06APRIL2013 di dalam POLITEKNIK MERSING JOHOR. program ini telah di uruskan oleh URUSETIA dari semester6 bagi JTMK. apa itu JTMK ? JTMK adalah singkatan bagi "Jabatan Teknologi Maklumat Komunikasi".

maklumat yang terang, JTMK ini adalah untuk JTMK sahaja ! bagi lain course tidak terlibat. tema warna baju untuk JTMK bagi program ini adalah "JERSI KUNING+HITAM" nice kan ? gambar yang pertama itu adalah pembuka post saya pada hari ini.

klik-klik smile :) "muka keyang" haha

awesome !!

team pertama mulakan permainan [BNS3]
cat,asri,ziera&qila

promot zapin dari azlan
cik mai,mdm azizah,mdm syahrul&sir syahman

team bola jaring berkain batik [BNS3]
me,mira,wawa,lina,fyfa,qila&yaya

tarik tali(P) [BNS3]
ain,yot,mira,qila,lina,zu,ziera&fyfa

gadis terakhir berkain batik tersesat di padang PMJ. haha
Cik Zira Style.

penyokong DBNS

team baling belon [BNS3]
mira,garra,yaya,mzaid,zila,agus,noh&lina

hasil kami BNS3 bermain di program JTMK.
persembahan NO3,
futsal kain pelekat NO2,
bola jaring kain batik NO1,
tali skipping NO2,
tarik tali(p) NO2
"syukur alhamdulillah, adat permainan ada kalah dan menang"

BNS3, alelelele ! AWESOME !!!!

cenderhati dari JTMK :) terima kasih

itulah kisah-kisah program JTMK kami dari BNS3. terima kasih yang terlibat langsung atau tidak langsung, terima kasih yang support kami bila kami bermain, jutaan maaf dari kami BNS3 untuk JTMK kalau kami ada terlanggar atau termaki atau tersemua ! maafkan kami. kami budak baru belajar di PMJ ! harap DNS tidak pandang rendah kepada kami BNS3, kami budak baik kekadang sahaja nakal. hehe

kenal kami BNS siapa baru korang tahu siapa kami sebenarnya !
kami tidak sombong dan kami semua bukan athletic half-half dari kami sahaja athletic.
kami pun belajar seperti korang semua.

itu sahaja yang share ! babai.
assalamualaikum.

2 comments:

Ridzwan Dean said...

Salam. Bestnya .. tahniah n good luck :)

Azila Aini said...

waalaikumsalam :) terima kasih !