stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, June 25, 2013

practical at PPAS,Shah Alam


assalamualaikum, salam satu malaysia kepada semua follower blog saya yang saya kasihi ! firstly, syukur alhamdulillah kepada ALLAH SWT kerana saya masih sihat menaip disini dan boleh share "practical saya" di perbadanan perpustakaan awam selangor iaitu PPAS dan dikenali nama barunya, PERPUSTAKAAN RAJA TUN UDA,SHAH ALAM. 

latihan industri untuk semester 4 saya dan rakan-rakan lain selepas selesai di peringkat semester3. syukur alhamdulillah, kerana saya masih berpeluang berlatihan industri bersama-sama rakan yang lain :) tempat latihan industri saya di perpustakaan, tetapi ditetapkan dibahagian "TEKNOLOGI MAKLUMAT" mengikut kos yang saya amek di politeknik mersing johor.

walaupun latihan industri ini untuk kali-2 untuk pengetahuan korang semua, tapi saya bukan ULANG PRACTICAL okey.. saya practical untuk diploma.. sebelum nie PRACTICAL untuk sijil kolej komuniti sahaja. dan belainan sdikit practical saya untuk yang pertama dan kedua. practical pertama di sebuah kedai iaitu lebih kepada "HARDWARE" dan untuk kali ini saya lebih kepada "SYSTEM".. walaupun saya practical lebih dari sekali, tapi saya bersyukur, kerana saya masih boleh mempelajari cara-cara disebuah syarikat yang besar, iaitu kerajaan.

walaupun saya masih baru di peringkat awal. tapi mencuba benda baru itu tidak salah. betul tak ? huh ! cara orang berlainan.. tapi belajar lebih itu kan lebih bagus. kita belajar cara-cara berdisplin dan beriktikah di sebuah2 syarikar kerajaan ataupun swasta (",))

lastly, doakan latihan industri selama 20minggu  iaitu 17june hingga 01nov2013 saya nie maju dan terus berjaya diakhirnya :) 
aminn...




No comments: