stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, June 08, 2013

(S.T.Y.L.E) Pembimbing Rakan Siswa Politeknik 2013

SPECIAL TRAINING FOR YOUNG LEADERS (STYLE)
PEMBIMBING RAKAN SISWA (PRS) POLITEKNIK MALAYSIA TAHUN 2013 
at Damai Beach Resort, Bukit Keluang Besut. Terengganu
04june2013 - 07june2013

assalamualaikum, hey hey blogger ! and follower :) maaf dah lama tak update blog. makin lama berblog. makin malas nak update. haha ! biasa, busy kononnya kan kan. huhu ! mesti ada yang ternanti next post dari saya kan.

pertama sekali, saya nak cakap syukur alhamdulillah kerana saya dapat meng-update blog untuk kalian semua yang follower blog saya nie. thank you so much :) dengan kerajiananku yang agak kejap-kejap meng-update blog ini. membuat diriku lagi malas untuk menaip sebenarnyaa ! u know what ? coz i very busy now. ecehh. bajet pulak speaking. haha ! kan kan. saya anak jawa. hohoh..


program ini telah di syorkan kepada pelajar PRSP sahaja, yang mengwakili 5orang untuk 1 politeknik sahaja. saya adalah salah seorang yang join kem ini... ok beres untuk pengenala, sekarang nak cerite jalan ringkas dari diriku ini. perjalanan bermula ke DAMAI BEACH RESORT,TERENGGANU pada 04hb june 2013 iaitu pada hari selase dan saya menaiki bas tumpuangan untuk ke kem ini, terima kasih kepada puan linda iaitu pensyarah pengiring dari politeknik shah alam(PSA) . dan saya menaiki bas tersebut seawal pagi iaitu pada pukul 6am dan masa itu penggerakkan kami bermula di politeknik shah alam. dan bukan politeknik shah alam sahaja, tetapi politeknik belaian kawasan pon menaiki bas PSA.

sampainya kami ke KEM DAMAI BEACH RESORT pada pukul 4pm, perjalanan yang amatlah jauh dan dasyat.. hahah ! tapi syukur alhamdulillah selamat juga sampai ke destinasi yang kami semua ingin pergi.. sampainya kami ke kem tersebut, kami dari bas PSA melaporkan diri ke kaunter pendaftaran pada pukul 4pm dan seterusnya kami semua diberi bilik yang seramai 7orang untuk 1bilik. dan saya sebilik bersama PMJ-PIS&PHT..  dan kemudian, aktiviti bermula pada pukul 9pm...












1 comment:

siti shahirah alimin said...

wah bestnyaa. salam kenal dri eraa. budak prs jugak kt poli sandakan sbh, ada kwn juga aritu g program ni.. tpi era xp,, heheh..