stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, July 20, 2013

salam ramadhan 2013



assalamualaikum dan hai follower, syukur alhamdulillah atas kesihatan yang telah diberi oleh ALLAH SWT kepada saya dan rakan-rakan saya yang sedang membaca blog saya ini. 


mungkin tak terlalu lambat lagi kot untuk saya ucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua umat islam di malaysia ataupun dimana-mana sahaja umat islam berada.
tahun ini, adalah tahun pertama saya dan keluarga berpuasa tanpa arwah abah tercinta ! yang telah  10bulan berlalu.. semoga roh arwah abah tenang disana.. AL-FATIHAH. dan kami sekeluarga berpuasa untuk kali pertama dengan orang baru, iaitu abang ipar serta anak buah tersayang,(siti nurhumairah). alhamdulillah.

cerita diriku, yang singkat pulak.. saya dapat berpuasa dirumah pada tahun ini. alhamdulillah, oleh sebab tengah berlatihan industri di PPAS selama 5bulan.


:)

No comments: