stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, October 21, 2013

my e-day 20102013


assalamualaikum, syukur alhamdulillah !

post yang dinantikan oleh semua follower. haha, eceeeh ! *konon hot* haha ! apa-apa pun tarikh 20 OKTOBER 2013 adalah tarikh pertunangan ku bersama pasangan ku, iaitu encik mohammad rosli bin alahuddin. syukur alhamdulillah majlis kami direstui kedua-dua pihak dan di redhai ilahi. 

cuaca pun sangat baik pada majlis sedemikian, kedatangan keluarga dari sabah untuk meminang anak selangor. hehe ! alhamdulillah, sampai juga orang sabah ke rumah ku. 

gambar di atas adalah gambar bakal mak mentua aku sarung cincin merisik dan tunang di jari manis ku. fuhhh ! seram sejuk pulak kene sarung and duduk atas pelamin nie. hehe, rasa  macam-macam perasaan. tapi kejap jela. datang perangai biol. terus ajak member2, amek gambo. *agak syok sendiri yee* lepas sarung cincin semua, dulu kawan ,bos dan sekarang sudah digelar tunang saya masuk ke dalam rumah. tengok muke tunang dia atas pelamin macam puntianak. haha ! 

malas nak taip panjang-panjang sebenaryee ! jomla tengok gambar yang sedia ada untuk dishare, :)


terima kasih kepada keluarga aku sendiri, keluarga blah lelaki, saudara mara serta rakan-rakan yang hadir pada majlis pertunangan saya pada 20 oktober 2013. semoga tuan puan cik semua doakan saya&tunang saya sampai ke akhir hayat ye. amin ! 
















sekian terima kasih dari saya dan keluarga saya :)
doakan saya hingga akhir hayat ye, assalamualaikum

4 comments:

feyfa_leh said...

congrt friend... semoga kekal hingga ke akhir hayat :)

Azila Aini said...

thnks fyfaa :) inshaallah !

tenku butang said...

Cantikkkkk sgt2!!
Haiii...salam kenal..
done follow sini no.. 799,
Jom follow teman lik yea..
Leh kunjung mengunjung selalu.. heee
http://tengkubutang.blogspot.com/

My 2nd blog :
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Azila Aini said...

terima kasih :)